Souhrn za měsíc červen!

Čaute Squaďáci,

 

vitajte vo Vašej prvej mesačnej aktualizácií! Začneme pohľadom do budúcnosti, ešte skôr než sa budeme hrabať v Júnovej nádielke. Na sklone druhej polovici roku 2017 máme pocit, že komunite treba dať obsiahlejšie info o ceste, ktorú Squad a Offworld Industries čaká. Spolier: Bude to dobrý rok.

Vývoj hry Squad

Na akčnosti za scénou sa neuberá, ba naopak, kedže sa blížime k vydaniu hry. Paralélne prebieha aj vývoj Unreal Enginu a teda máme čo robiť, aby sme udržali tempo, boli stále aktuálny a dokázali pridávať novo dostupné funkcie. Vďaka tomu máme nejaké skvelé vylepšenia, avšak daňou je čas strávený na vývoji, keď sa menia základy kódu. Pre toto všetko sme sa rozhodli, že vydáme verziu enginu 4.16. Naďalej budeme vylepšovať Squad cestou dopredu, ale chceme, aby viac ľudí venovalo čas rozvoju výkonnosti a stabilite pre lepší herný zážitok. Výsledkom tohto je, že sme upravili naše krátkodobé ciele vývojového plánu tak, aby sme dostali engine do toho najlepšieho stavu pred vydaním. Každý by mal zaznamenať výhody týchto zmien počas leta až po dobu vydania nových animácií a základného inventáru.

Taktiež, úspech Squadu (vďaka vám!) nám dovolil podstatne zvýšit kapacitu nášho tímu. Obzvlášť tím programátorov, ktorý opäť narastie o štyroch členov počas najbližších týždňov. To nám dovolí ešte hlbšie sa venovať vývoju a vysporiadať sa s problémamy. Pripravte sa zoznámiť a pozdraviť týchto talentovaných ľudí.

Budúcnosť Offworld Industries

V skorej budúcnosti teda vravíme o skoro 40 členoch tímu na plný úväzok, dospievaní Squadu a tým aj štúdio naberá na svojej finančnej stabilite a plánovanie do budúcna je veľmi dôležité. Modding ako veľmi podporovaná téma z hľadísk komunity, pre nás znamená rovnako dôležitú časť pri vývoji v tomto priemysle. Niekoľko členov nášho tímu pochádza práve z tohoto prostredia. Je potešením dat našej OWI (OffWorld Industries pozn. red.) komunite správy práve ohľadom moddingu a jeho posilnení.

Modding a komunita

 

Tak ako sme sľúbili, s vydaním hry na Steame, sme vydali aj vývojoví balík Squad SDK a naplňujeme priania móderskej komunity a plne ju podporujeme. V Máji tohto roku sme obsadili dvoch vývojárov StrangeZak (Zak Strange) a Irontaxi (Chris Greig) do plánovania a implementácie móderskej platformy, tak aby sme ju dokončenú vydali niekedy koncom Septembra.

 

 

Naša móderská platforma teraz dokáže vytvoriť, načítať, zdielať priamo zo Squad SDK do Steam Workshopu a plánujeme pridať vytváranie vlastných multiplayer máp do Steam Workshopu pred vydaním hry.

 

“Jadro Offworldu” a Indie vyvojári

Od pokorných dní, kedy pár ľudí vo svojich izbách za pomoci Skype-u začali s vývojom hry, má Offworld tím silnú túžbu vytvoriť vlastnú FPS platformu ako predlohu pre ďalšie projekty v budúcnosti na Unreal 4 engine. Súčasťou nášho dlhodobého plánovania, bolo vytvoriť dostatočné jednoduchú štruktúru pre vývoj (stripped down feature framework pozn. red.), ktorú využijú ako indie tímy tak aj Offworld, ako základ pre hry. To zahŕňa napríklad zachovanie koreňových funkcií Squadu, unikátnych pre svet multiplayeru a tou je tímovo orientovaná štruktúra s možnostou VoIP v domnení, že položí základ pre budúcnosť v tejto sfére. Toto my nazývame “Jadrom Offworldu” a tešíme sa na každého, kto sa bude venovať vývoju či už sci-fi vesmírnych alebo zombie post-apokaliptických strielačiek.

Prvé kroky, ktoré sme už spravili, teraz hrdo oznamujeme: podarilo sa nám partnerstvo s Periscope Games, ktorí pracujú na “Post Scriptum” – multiplayer FPS hra z obdobia Druhej sv. Vojny so zreteľom na historické presnosti. Zasadená do obdobia deviatich dlhých dní vojakov operácie “Trhová záhrada” (Operation Market Garden) z roku 1944. Hra zobrazí Britských parašutistov bojujúcich proti tankom Tiger v poliach, dedinách a mestách Holandska (Nízozemska) až do mesta Arnhem! Podľa nás to vyzerá fantasticky, venuje sa unikátnej operacií z vojny a teda si zaslúži vlastný titul. Periscope plánuje vydať tento projekt niekedy v roku 2018 ako kompletný.

Vítame ich do Offworld rodiny a viac informácií o tomto projekte nájdete na ich stránkach, Twitteri alebo v týchto videách.

 

A po tomto všetkom…poďme si prebrať aktualizáciu!

 

Technológie

Motion capture – Zachytenie pohybu

Náš tím sa v posledných dňoch mesiaca vydal do laboratorií Animatrik vo Venkúvri aby sme vylepšili vizuálnu vernosť animácií z pohľadu tretej osoby. Tešte sa na článok a videá z tohto dňa!

 

Prechody pre UGL

Náš animačný tím tvrdo pracoval na integrovaní základných funkcií zbraní a jednou z nich je plynulý prechod medzi puškou a granatometom. K tomu sme sa venovali tiež prvýkrát praktickej skúške nulovania dostrelu zbraní (weapon zeroing pozn. red.), hlavne u zbraní, kde sa to najviac odrazí a to sú práve granátomety a raketomety.

Animácie pre brokovnice

Boli dlho odkladané, hlavne kvôli ostatnému vývoju a technickým problémom, ale sú späť aj s vývojom brokovníc. Podarilo sa nám pohnúť s brokovnicami M1014 a KS-23. Pozrite sa:

 

 

Rendery pre rakety TOW a RPG-26

Zabralo nám to čas, ale podarilo sa nám získať nejaké obrázky od dizajnérov. Ani im nevravte, že sme našli posledné rendery (graficky vykreslené obrázky pozn. red.) TOW a RPG, ktoré onedlho pribudnú na bojisko.

 

Vylepšené animácie pre zbrane na vozidlách

Kedže na animáciach tvrdo pracujeme, prinášame zmeny aj v animáciach pre zbraňovú techniku na kolesách, či pásoch alebo aj pre tú pevnú. Animátorom to dalo možnosť vyšaňtiť sa a experimentovať s pohybom kamery.

 

Mapy

Fallujah

Sme nadšení, že Vám môžeme oznámiť vývoj mapy Fallujah na plné obrátky. Pozreli sme sa na súčasný vývoj a veríme, že sa vývoj mapy skutočne oplatí. Poctíme si týmto vývoj originál mapy pre Project Reality, ktorú vytvoril Duckhunt. Produkcia prebieha a viac vám ukážeme v blogoch zo série Cesta do Fallujah (“The Road to Fallujah” pozn. red.), ktorá vás dostane viac do diania a procesu vývoja tejto mapky.

 

Nové obrázky mapy Narva

A ako viete, vo vývoji máme aj mapu Narva. Bojovať sa bude v meste s priemyselnou časťou aj železničnou stanicou. Narva vás prenesie na východ Európy.

 

 

A tu to máte, Squaďáci. Budúcnosť je tak jasná, až si musíme nasadiť okuliare, ale to postup nezastaví. Ostaňte naladený na ďalšie aktualizácie od nás a komunity.

 

Offworld prepína.


Zdroj: https://joinsquad.com/readArticle?articleId=175

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář