Devblog – Motion Capture Session

Čaute Squaďáci,

 

https://media.joinsquad.com/2017/July/MocapSession/dustin_handsignal.jpg

 

Niekoľko týždňov dozadu sa náš animačný tím a vojenský poradca stretli vo Venkúvri aby spolu podnikli nasnímanie nových animácií. Týmto chceme ešte viac vyzdvihnúť reálnosť našich pohybov, priblížiť ich k pohybom skutočného vojaka v poli a vylepšiť zážitok pre pohľad z tretej osoby.

 

https://media.joinsquad.com/2017/July/MocapSession/clapper.jpg

 

Až do tohto bodu sme používali pre Squad animácie nakúpene na trhu alebo nami vlastnoručne vytvorené. Avšak, do nášho nového systému animácií chceme prispieť viac vlastnou iniciatívou a prejsť si procesom vytvárania vlastných animácií, ktoré navyše budú vytvorené skutočným vojakom.

 

https://media.joinsquad.com/2017/July/MocapSession/kevinrifle.jpg

https://media.joinsquad.com/2017/July/MocapSession/dragging.jpg

 

S každým krokom nám pomáhal tím nezávislého štúdia Animatrik. Vďaka dlhoročným skúsenostiam, ktoré nazbierali počas tvorenia animácií do filmov či hier, sme vedeli, že sme v dobrých rukách, kedže mnohí nás takéto niečo nikdy v živote nerobili.

 

https://media.joinsquad.com/2017/July/MocapSession/studiofloor2.jpg

 

Zastupoval nás seržant Ross (bývaly mariňák a bojový veterán) a taktiež člen nášho animačného tímu, Kevin, ktorý dopĺňal Rossa celý deň.

 

https://media.joinsquad.com/2017/July/MocapSession/studio_floor1.jpg
Počas práce Rossa a Kevina sme ich mohli sledovať na veľkej obrazovke naživo. Dokonca všetky pohyby boli okamžite spracovávané do video podoby v zastúpení amerického vojaka. Prenos ako-taký nebol reprezentatívny, kedže konečný produkt je nutné doladiť ešte animačným tímom.

 

Počas ôsmich hodín sme natočili, koľko toho len šlo spolu s pomôckami/prekážkami v štúdiu, ktoré sa pre náš tip animácií hodia.

 

Na tomto videu si môžete veľmi narýchlo a v skratke prejsť spolu s nami tento deň:

S materiálom, ktorý máme k dispozicií sa teraz musí popasovať animačný tím a dostať ho do hry. Vďakabohu veci klapli a systém je dostatočne šikovný na to, aby sa animácie čoskoro dostali k testerom a dizajnérom.

Offworld prepína.

 

Zdroj: https://joinsquad.com/readArticle?articleId=186

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář